czwartek, 3 marca 2011

Znowu włosy,

mam jeszcze jeden problem,przepraszam że was tak wykorzystuje,ale wiem ze kazda z was napewno wie co nie co na ten temat :) MOJE PYTANIE BRZMI: CO STOSOWAĆ NA WŁOSY ABY TAK STRASZNIE NIE WYPADAŁY?
wiem,że mi poradzicie licze na to :)

Nie wiem kiedy sie teraz do was odezwe Skarby,wiec chciała bym wam życzyć miłego słonecznego wekeendu,mam nadzieje ze u was też jest ładna pogoda,i niech tak juz zostanie :) Trzymajcie sie Buśśka ;***

PS.pod tą notką mam wiele ciuszków do sprzedania jak ktoś zainteresowany to pisać,nie wszystkie są dostepne,ale pytać jak coś :))

10 komentarze:

Ankyls pisze...

mi włosy po narkozie bardzo wypadały i zaczęłam brać skrzypovite po miesiącu prawie nic mi nie wypada;))

Poppy Miau pisze...

`UWAGA !.
przeniosłam się na nowy blog, mam nadzieje, ze bd mnie obserwować ;** pozdrawiam, poppy xoxo
www.officalblogpoppy.blogspot.com

Nikola pisze...

polecam Capivit - piękne włosy, aby było widać rezultaty trzeba brać grubo z 3 miesiące. Osobiście, zażywałam tabletki codziennie przez 3,5 i włosy urosły mi ponad 8 cm a to dużo jak na 3 miesiące.W tym nowe włosy rosną zdrowe, i przestają wypadać ;-)
Cena jest jaka jest, ale warto wydać 20 pare złotych na takie czary ;D

Dalena pisze...

hmm dzieki za komentarz :D
mi też strasznie wypadają włosy, powiem szczerze że skrzypovita nie pomogła, chociaż brałam ją 2 miesiące.
ostatnio kupiłam szampon z SP WELLA do wypadających włosów i jest fajny, czuję że mam optycznie gęstsze włosy, a na efekty na razie za wcześnie lecz już widzę że mi mniej wypadają ;d

Nikola pisze...

nie ma za co ;-)

Alex pisze...

nie znam się na wypadaniu włosów, ale wiem że są szampony. buszując po rossmanie zajrzyj na tył butelki któregoś szamponu z NIVEA.
Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo ;)

Anonimowy pisze...

Fajny blog. Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)

Cocosana pisze...

Dermokosmetyki apteczne i zdrowa dieta! Bez suplementów i odchudzania. Same zdrowe witaminki. Najlepiej też naturalne odżywki wzmacniające cebulki.

Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
www.pachnieckobieta.blogspot.com

Stomcia pisze...

Najlepszy jest BIOWIX można go dostać w aptece kosztuje ok. 18 zł ale jest naprawdę spory;)
Włosy nie wypadają i są jak po farbowaniu czyli miękkie i lśniące :)

Polecam serdecznie !!:)

sarix. pisze...

dziekuje:) zapraszam do mnie = nowa notka:D

Prześlij komentarz