poniedziałek, 28 lutego 2011

Sprzedam!!!!



Tunika czarna cropp 




bluzka firmy atmosphere cena 17zł

KRÓTKA KURTECZKA W KRATKE CENA 30 ZŁ
BLUZKA Z KAPTURKIEM FIRMY UPS CENA 14ZŁ

BLUZKA AKSAMITNA CENA 15 ZŁ
BLUZA PAN GĄBKA CENA 22 ZŁ
BUTY ROZMIAR 36/37 CENA 20ZŁ

RÓZOWA BOKSERKA CENA 10ZŁ
BLUZKA NA RAMIOCZKACH W KOLORZE FIOLETU ROZMIAR S CENA 9 ZŁ

KRÓKIE ALA BOLERKO FIRMY MODO CENA 10 ZŁ
 Niebieska bokserka firmy adidas rozmiar S/M cena 17zł
 Mała torebka w kolorze nude,koszt 13 zł
Jasna bluzka z świecącymi dzetami koło dekoldu wiem ze na zdjeciu nie za bardzo widac rozmiar S cena 12zł
 Bluzko Tunika z metką jak widać nigdy nie noszona,kupiłam ją w Norwegii firma vero moda rozmiar S/M cena 25zł

Spódnica ala bombka z przodu,nie wiem czy dobrze widać .noszona tylko raz 40 zł rozmiar 26

 Niebieska bluzka ta u góry marszczona na przodzie ,z tyłu delikatnie odkryty katk cena 15złzł
Bluzka na ramioczkach takich jak maja małe torebki Chanelkowe nie wiem czy dobrze widać cena 13zł rozmiar XS/S
BLUZKA PRZEŚWITUJĄCA NA RAMIOCZKACH ROZMIAR S CENA 10 ZŁ

bOKSERKA MORO ROZMIAR S CENA 10 ZŁ
BLUZKA ATMOSPHERE CENA 15ZŁ

DZIUBECZKI SŁUCHAJCIE MNIE UWAŻNIE WYSTAWIŁAM TE WSZYTSKIE CIUSZKI NA SPRZEDAŻ TROCHE TEGO SPORO JEST I NIE CHCIAŁO MI SIE DAWAC DO NIEKTÓRYCH CEN ,JEZELI CHCECIE ZAPROPONUJCIE JA JESTEM OTWARTA NA TEGO TYPU PROPOZYCJE ...DO KAŻDEJ RZECZY DOLICZCIE KOSZTA PRZESYŁKI ALE NAPRAWDE GROSZOWE SPRAWY :)  A KTO PYTA NIE BŁADZI PYTAJCIE O WSZYTSKO W KOMENTARZU,I JESZCZE JEDNO ZEBY KUPIĆ MUSISZ BYC TEGO W 100 PROCENTACH PEWNY ZE TEGO CHCESZ.

33 komentarze:

мαנтα. pisze...

fajne rzeczy do sprzedania . ;)
zastanowię się.. heh. może coś kupię i w gl . ; *
fajny blog , zapraszam do mnie . ;)

inspirattiion pisze...

bluzka adidas i torebka w kolorze nude. zamawiam żeby nikt mi nie ukradł;P Ja wystawię jutro resztę;)

karla226 pisze...

fajny blog. Pozdrawiam :)

;* pisze...

chcialabym kupić to https://lh4.googleusercontent.com/-fdl86f7njRA/TWvaYk_-iUI/AAAAAAAAADU/X6RLTKqQz3w/s1600/SAM_1081.JPG ale nie wiem jak to zrobic tzn. jak przesłac pieniadze

;* pisze...

no nie wiem czy ci bedzie cena odpowiadać 20 zł ?

kokardka pisze...

podoba mi sie szara bluzeczka z atmosphere :) dziekuje bardzo:))

kokardka pisze...

a jaki masz rozmiar?:P

kokardka pisze...

ta na 10 zdjęciu pod srebrną torebką :p

kokardka pisze...

kurcze nie wiem czy nie bedzie za duza xd

kokardka pisze...

tak tak wiem :) tylko gorzej jak bedzie przyduża:(

kokardka pisze...

a powiedz mi jeszcze jaka ona długa?:p

kokardka pisze...

oki to czekam C:

http://bezgustu.com pisze...

dziękuję, ale sama musze sprzedać, bo mi się w szafie nie mieszczą.

kokardka pisze...

kurcze ;/ chcialam troche dłuższą no ale nic :) dzieki :))

Klaudia pisze...

mam taka sama kurtkę . :)

Kat pisze...

bardzo fajne rzeczy...że też nie mam teraz funduszy ;(

sanstylee pisze...

podoba mi się to krótke ala bolerko ; )

Ola pisze...

cześć.. możesz podać wymiary bluzki z kapturem z UPS'a która jest po 14 zł ? długość całkowitą i szerokość w biuście i w pasie :)
mon-vie-dure.blog.onet.pl

Nikola pisze...

dziękuje ;-)
ale jak na razie to brak funduszy ;-)

Poppy Miau pisze...

`fajne, na pare rzeczy mam ochote, ale niestety jestem spłukana =.=
dzięki ;>
p.s.-żeby dostawać powiadomienia na pulpicie nawigacyjnym o moich nowych notkach musisz zakończyć obserwacje mojego bloga, a potem się znowu dodać do obserwatorów ;**

sanstylee pisze...

właśnie się nad tym zastanawiam ; )

wisienka pisze...

fajne rzeczy ale nic mi nie przypadło szczególnie do gustu ;p
obserwujemy?

;* pisze...

Wiesz co. Nie obraź sie, ale jednak się rozmyśliłam z tą bluzką. Bardzo mi się podoba, ale niestety kaski nie mam. Choć przed chwilą miałam, a to jest bardzo dziwne.

Anonimowy pisze...

Fajny blog. ;]
Dodaje do obserwatorów i zapraszam do mnie ;D
;*

STYLE pisze...

Ciekawe rzeczy !
zapraszam także do siebie.
+ dobry blog.

wisienka pisze...

dodałam do obserwowanych ;-))

Cocosana pisze...

w hurtowni fryzjerskiej. Być może na internecie, lecz nie wiem bo nie sprawdzałam. ja kupiłam w hurtowni :)

inspirattiion pisze...

z torebki jednak zrezygnuję, bo jak zwykle doszłam do wniosku, ze i tak nie będę jej nosiła;P
Przy bluzce z Adidasa zostaje. A Możesz mi podać jej wymiary?

Anonimowy pisze...

Fajne torebki, ale nie skorzystam ;*
+zapraszam do mnie.

inspirattiion pisze...

Ok, to ja bym chciała tą bluzeczkę;)
A Ty?
Można zrobić tak, że np resztę dopłacisz i po prostu włożysz pieniądze do paczki.
Ide na zaufanie;)

Stomcia pisze...

5 zdjęcie...ta biała bluzeczka jaki rozmiar
? i cena:) byłabym zainteresowana ;)

Inopportune pisze...

świetne ciuszki. ;)

inspirattiion pisze...

Ok, a więc resztę dopłacasz tak?:)

Prześlij komentarz