wtorek, 29 marca 2011

Reni-ferek i jej wspaniałe rozdanie :)

Cześć wszystkim dzisiejszą notkę poświecam miłej i bardzo sympatycznej blogowej koleżance :)
Otóż ta fajna osóbka ogłosiła rozdanie na swoim blogu,http://reni-ferek.blogspot.com/2011/03/bedzie-cos-w-prima-aprilis-1-kwietnia.html#comment-form ...Zobaczcie sami !od jakiegoś czasu czesto wchodzę na jej bloga,czytam notki i biorę udział w jej wspaniałych konkursach :) i co najlepsze,wciągnełam sie w to..
Chciałam powiedzieć,że jedno z rozdań na jej blogu WYGRAŁAM :) tak tak,byłam przeszcześliwa ze pierwszy raz ktoś docenił moje starania i dał mi taki wspaniały prezent,kilka dni później dostałam wspaniałą paczke w której były swietne rzeczy,dziewczyna naprawde jest pomysłowa i inteligentna,robi wszystko bezinteresownie dla nas,a ja naprawde takie rzeczy z całego serduszka doceniam:)myśle ze nie bede skreślona już na starcie bo byłam już zwycieżczynią :)

Także biorę poraz kolejny udział w rozdaniu Reni-Ferka ;* i bardzo sie ciesze...może znowu mi sie uda? Zobaczymy wszystko w rekach blogowej koleżanki ;****
Koniec rozdania i wyniki odbędą sie 1 kwietnia :) Na prima aprilis..Kochane trzymajcie za mnie kciuki :) bedzie przecudna niespodzianka na poczatek kwietnia jeśli mi sie uda:) znów są wspaniałe nagrodyyyy,ojeej naprawde I LOVE IT !! <3



ZACHĘCAM DO ODWIEDZANIA JEJ BLOGA  http://reni-ferek.blogspot.com/  pozdrowienia i całuski dla ciebie kochana ;*** <3

0 komentarze:

Prześlij komentarz