czwartek, 10 marca 2011

hello

Czesto tu niepisze wiem,ale wiecie jak to jest szkoła dom obowiazki:/// co u was słychać kochani? u mnie oj troszke sie dzieje ale nie za duzo także moge powiedziec ze w miare leci. Wczoraj z przyjaciółką pomalowałysmy sobie włosy,z racji tego ze moje włosy i tak są mega zniszczone to jedna koloryzacja napewno im nie zaszkodzi ::) teraz na główce mam taki ciemny blond,brąz? sama nie wiem ale ładnie sie prezentuje mimo wszytsko :) Już jutro bedzie wekend-Piątek tygodnia koniec i poczatek :) Macie jakieś plany? bo ja żadnych i dobrze,posiedze w domu plackiem mam dość wrażeń także takie leniuchowanie mi nie zaszkodzi :D
Ostatnio był u mnie mój Skarb-Kamilek <3 nie mieliśmy co robić to jak zwykle zarzuciliśmy jakiś film na zalukaj.pl ... w nasze rece wpadł titanic 2,jeeeeejku ogladaliście to? Bo jak nie to macie szczescie strata czasu,film jest tak beznadziejny w sobie,że czasami nie wiedziałam czy mam sie śmiać czy płakać,to totalna parodia oryginalnego titanicu,brak słów tyle.Nie ogladajcie tego!
Teraz każda wolna chwile przeznaczam na film,to uzależnia :D jakie lubicie filmy? moim ulubionym rodzajem są filmy tego typu,gdy w jakimś nawiedzonym domu straszy,lub thillery podchodzące pod horror z rewelacyjnym zakończeniem,lubie jak film trzyma w napieciu a na samym końcu wychodzi niezła zagadka z całej fabuły.Może polecicie mi coś? Przepraszam was ze ta notka jest taka byle jaka,ale dzisiaj zupełnie brak mi sił na napisanie czegokolwiek.Trzeba sie naszykować na jutro do szkoły,kąpiel i spać (Strasznyyy spioch ze mnie) Dobranoc ;***

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Zostałaś u mnie wyróżniona:), SUNSHINE AWARD!!,GRATULUJĘ:)

ModelDrink pisze...

Ja jadę do koleżanki :) Fajny blog.

Zapraszam do mnie.

Prześlij komentarz