piątek, 25 lutego 2011

Włosy :)

WIELKIE HEJ!  Potrzebuje pomocy od was ,czyli od moich blogowych koleżanek,napewno każda z was ma na codzien doczynienia z pielegnacją włosów,chciałabym abyście mogły mi polecic jakieś kuracje do włosów zniszczonych(wiem,że na internecie,na różnych forach jest tego mnóstwo,ale niestety nie wiem jak sie w tym połapać co jest na TaK a co stanowczo na NiE :/).Jak już wspomniałam chodzi mi o regenerującą kuracje-czyli,przepisy na jakieś domowe mieszanki i różne tego typu sposoby,jak i kosmetki które naprawde działają.Moje włosy,od prostowania i suszarki codziennie wołają do mnie- : POMOCY! także z góry dziekuje za dobre rady i pomysły :)

11 komentarze:

iloveit-cathy pisze...

zaptaszam na mojego bloga 3 notki o pielegnacji

http://iloveit-cathy.blogspot.com/2011/02/kosmetyki-przed-prostowaniem.html
http://iloveit-cathy.blogspot.com/2011/02/2.html
http://iloveit-cathy.blogspot.com/2011/02/wosy.html

Inopportune pisze...

Dziękuje za komentarz. ;) Domowych sposobów nie znam. ;) Ale myślę , że jak pójdziesz do fryzjera lub drogeri to znajdziesz coś dla siebie. ;)

kokardka pisze...

coś kiedyś czytałam o takich domowych i było np podgrzanie oliwy/oleju, dodanie do tego pół na pół szamponu, nakładanie na włosy na 30 minut, zawiniecie w folie i recznik ;p nie wiem czy pomaga ale warto sprobowac ;p

Ania. pisze...

dodaję do obserwowanych:)

alexandra-sikora pisze...

Dziękuję :)
Ja polecam jedwab.
Dodaję do obserwowanych. :)

Nikola pisze...

Dziękuje za komentarz ;-) będę Cię obserwować.
i Równiez polecam jedwab i odżywkę do włosów z pantene pro vi oraz szampon ;-).
Również można stosować maseczkę do włosów z oleju rycynowego i żółtek, można też dodać miód ;-)
Pozdrawiam ;-)

kokardka pisze...

a nie ma za co :) zapraszam na nn:)

kokardka pisze...

troche ćwiczeń i idzie coraz lepiej :P ale trzeba na to poswiecac duzo czasu :)

Cocosana pisze...

Zapraszam do siebie ostatnia notka jest o bardzo dobrej (wg mnie) profesjonalnej masce do włosów.

www.pachnieckobieta.blogspot.com

ps ciekawie tu, bede wpadać częściej

Anonimowy pisze...

Nie ma nic lepszego niz serum DOVE...., takie w beżowej butelce, nawet odżywka jojco za ponad 100zł siada!przy dove! spójrz na moje kudełki:)a miałam takie że szkoda gadać

Anonimowy pisze...

http://torebka.kafeteria.pl/katalog.php?mode=view&id=16479
Dove therapy odżywka z odbudowującym serum (w pękatej beżowej butelce) u mnie ciężko ją znależć , chyba je wycofują i wchodzi nowa seria, w białych butelkach, juz próbowałam z tej serii jakąś nawilżającą jest do dupy.

Prześlij komentarz