środa, 16 lutego 2011

Początek :)

Hej nazywam sie Natalia i mam 8naście lat ..interesuje sie śpiewem,tańcem,stylizacją paznokci,makijażem,modą


to teraz mniej oficlanie.Cześć wszystkim i gorące buziaki dla was :) Od pewnego czasu rozmyślałam nad założeniem bloga,co prawda kiedyś już miałam nie jednego,ale obiecujeee ten bedzie wyjatkowy.Na poczatku zastanawiałam sie po co mi blog?hmm...dobre pytanie ;P ale doszłam do wniosku,że miło by było poznać nowych ludzi,podzielić sie swoim kawałeczkiem zycia.a czy wy chcecie poznać mnie? mam nadzieje ze bedzie sie wam tu podobać i z wielką checia bedziecie mnie odwiedzać,oczywiście ja również odwdzieczam sie tym samym.Jak już wcześniej wspomniałam interesuje sie makijażem itp. Także chciałabym wstawiać tu jakieś zdjecia ładnych stylizacji i wspólnie bedziemy oceniać,jak i plotkować na różne tematy...

na końcu chce powiedzieć,że mam dzisiaj koszmarny dzień bo poraz 3 oblałam egzamin z prawa jazdy,to porażka a jak sami zdawaliście to sami wiecie jaki to stress,ale dam rade:)

ps.Buuuziii pa ;*

5 komentarze:

-.-' pisze...

Zapowiada się bardzo ciekawie ;) Czekamy na kolejną notke. Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :*

justloveme pisze...

dzięki!

iloveit-cathy pisze...

naprawde warto kupic taki produkt !:)
wlosy sie nie niszcza:) dodaje:*

Monia pisze...

hej ;) Jak bys sie zdecydowala na sweterek ;) To pisz na mojego emaila znajdziesz go w tym samym poscie ;)

Ankyls pisze...

a dziękuję :) powodzenia w prowadzeniu bloga:)

Prześlij komentarz